#JIET26

XIa Jornada d’Innovació a l’Ensenyament de la Tecnologia

Compartim experiències

1 de juliol del 2026 – Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa


La Jornada d’Innovació a l’Ensenyament de la Tecnologia (JIET), organitzada per la secció de professorat de la SCT, és, des del 2008, un espai viu de trobada, intercanvi i inspiració per al professorat de Tecnologia.

És una oportunitat per descobrir experiències que funcionen a l’aula, compartir idees amb altres docents, conèixer nous recursos i continuar fent créixer, entre tots, una comunitat compromesa amb la millora de l’ensenyament de la tecnologia.

Les experiències i els materials compartits al llarg de les diferents edicions conformen un valuós fons de recursos que es poden consultar des d’aquest espai, però, sobretot, conviden a participar, a aprendre i a sumar-s’hi en una jornada pensada per inspirar i connectar.

L’assistència a la jornada serà reconeguda amb un certificat de 5 hores de formació. La presentació d’experiències certificarà com a ponència.

Programa de la Jornada
1 de juliol de 2026 a EPSEM. Av. de les Bases de Manresa, 61-73, Manresa

8.30 – 8.45 Recepció de participants
8.45 – 9.00 Inauguració i presentació de la Jornada
9.00 – 11.30 Presentació d’experiències. Tech-Talks
11.30 – 12.30 Pausa cafè, mostra de maquetes i fira d’empreses
12.30 – 12.45 Informacions de la Societat Catalana de Tecnologia
12.45 – 13.00 Presentació EPSEM
13.00 – 13.30 Espai empreses col·laboradores. Sorteig d’obsequis
13.30 – 14.15 Activitats paral·leles:
▪   VISITA Túnel de vent
▪   VISITA/TALLER TechLab Manresa
▪   VISITA Museu de Geologia de la UPC
14.15 – 14.30 Resum i cloenda


Inscripció a la Jornada



Formulari presentació d’experiències



Jornades anteriors

Contacte: sct.professorat@gmail.com















Imatge 1
Imatge 2
Imatge 3
Imatge 4
Imatge 1
Imatge 2
Imatge 3
Imatge 4
Imatge 4
Imatge 4