
XIa Jornada d’Innovació a l’Ensenyament de la Tecnologia
Compartim experiències
1 de juliol del 2026 – Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa
La Jornada d’Innovació a l’Ensenyament de la Tecnologia (JIET), organitzada per la secció de professorat de la SCT, és, des del 2008, un espai viu de trobada, intercanvi i inspiració per al professorat de Tecnologia.
És una oportunitat per descobrir experiències que funcionen a l’aula, compartir idees amb altres docents, conèixer nous recursos i continuar fent créixer, entre tots, una comunitat compromesa amb la millora de l’ensenyament de la tecnologia.
Les experiències i els materials compartits al llarg de les diferents edicions conformen un valuós fons de recursos que es poden consultar des d’aquest espai, però, sobretot, conviden a participar, a aprendre i a sumar-s’hi en una jornada pensada per inspirar i connectar.
|
Programa de la Jornada
|
Inscripció a la Jornada Formulari presentació d’experiències Jornades anteriors
Contacte: sct.professorat@gmail.com
|




























