
La Jornada d’Innovació a l’Ensenyament de la Tecnologia (JIET), que enguany se celebrarà l’1 de juliol de 2026 a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa, és, des de 2008, un espai viu de trobada, d’intercanvi i d’inspiració per al professorat de Tecnologia.
És una oportunitat per descobrir experiències que funcionen a l’aula, compartir idees amb altres docents, conèixer nous recursos i continuar fent créixer, entre tots, una comunitat compromesa amb la millora de l’ensenyament de la tecnologia.
Les experiències i els materials compartits al llarg de les diferents edicions conformen un valuós fons de recursos que es poden consultar des del web de la Jornada, però, sobretot, conviden a participar, a aprendre i a sumar-s’hi en una jornada pensada per inspirar i connectar.
Més informació, programa i inscripcions a https://sct.iec.cat/jiet26/
✛ activitats organitzades per la Secció de Professorat de la SCT 🔗